SMS påminnelser
Digitalt Servicetorg™ varsler med epost, SMS og Push via appen. Du velger selv når og hvordan systemet varsler deg. Sluttbruker varsles når en avtaleforespørsel godtas og opptil flere ganger i forkant av avtale. SMS-ene inneholder en link der bruker kan melde avbud, foreslå ny tid m.m.

iPhone/Android App
iPhone/Android-appen lar saksbehandlere utføre de fleste oppgaver fra mobilen. Send gruppe-SMS med innkalling til kurs eller deleger et møte du ikke rekker, til en kollega. Appen gir deg full kontoll over viktige oppgaver og kan betraktes som et verktøy for økt produktivitet.
Timebestilling
Bli mer tilgjengelig gjennom et selvbetjent system som lar innbyggerne booke avtaler med saksbehandlere og øvrige ansatte. Tilgjengeligheten for opptil 1500 saksbehandlere synkroniseres med deres kalender.

Roller & tilganger
Digitalt Servicetorg™ lar deg delegere roller og tilganger basert på de ansattes funksjon i organisasjonen. Effektiv administrering av organisasjoner med opptil 1500 ansatte i ulike posisjoner er krevende. Digitalt Servicetorg™ løser noen av utfordringene dine med smarte løsninger.
CRM system
Det innebygde CRM-systemet gjør avtalehåndtering og administrasjon av klienter lekende lett. Få oversikt over fremtidige avtaler, motta påminnelser på epost, SMS eller via push-varsler i appen. Systemet er enkelt å bruke og gir verdifull innsikt i arbeidsprosesser.

"Min side"
Digitalt Servicetorg™ gir kommunens innbyggere mulighet til å logge inn på «Min side» hvor de kan se status og svar på tidligere henvendelser. Her kan de utsette avtalter, foreslå ny dato for konsultasjoner, ettersende dokumenter og kommunisere med kommunens saksbehandlere.
Webportal
Systemet inkluderer en webportal hvor kommunens innbyggerne inviteres til å sende møteforespørsler, logge inn i "Min side", be om utsettelse av avtaler eller på annen måte kommunisere med kommunens saksbehandlere. Digitalt Servicetorg™ skal være alt-i-ett løsning.

Ingen installasjon
Digitalt Servicetorg™ er en skybasert tjeneste og alt du trenger, er en nettleser. Det er ikke nødvendig å installere programvare på PC-en, noe som forenkler joben med å implementere løsningen. Administratorer og ansatte kan logge seg på enten de er på kontoret eller på hytta.
Intuitivt UI
Digitalt Servicetorg™ har et intuitivt brukergrensesnitt som gjør systemet enkelt å bruke både for unge og gamle. Løsningen vår er like enkel å bruke for de ansatte som for innbyggerne. Skulle du likevel stå fast, kan du benytte våre opplæringsvideoer eller få hjelp av oss.

Enklere hverdag
Digitalt Servicetorg™ gir dine ansatte en enklere hverdag. Saksbehandlerne får bedre kontroll over egen tid og blir raskt varslet om nye møter og endring i planer. La systemet holde rede på timeplanen din og synkronisere tilgjengeligheten med din eksterne kalender.
Andre funksjoner
Digitalt Servicetorg™ gir deg mulighet til å "slumre" eller delegere oppgaver, chatte, dele dokumenter, sende epost og SMS til grupper av mennesker og se tilgjengeligheten til dine kollegaer. Dette er smarte funksjoner som skiller oss fra konkurrentene våre.